Kandidaterne – Fra nyt site til 2500 besøgende på 2 måneder!

Del på facebook
Del på google
Del på twitter
Del på linkedin

Projektet og min position

Projektet var at skabe en stor online identitet samt virke så stor og som muligt online. Jeg har hos kandidaterne siddet og sidder stadig som marketingschef og projektstyrer vil ikke komme voldsomt meget ind på web udviklingen endu da vi stadig er meget tidligt i projektet på den front og hellere vil forklare det når vi har et nogenlunde færdigt system. 

Men lad os snakke om markedsføringen først, vi har vi har været rigtig brede og derfor været på følgende kanaler både organisk og betalt: Google, Facebook, instagram, mail.

Google - Fra 0-1500 organisk

Betalt har vi udelukkende kørt brandsøgninger men når bruger køre begynder vi at udvide men det vil jeg komme nærmere ind på 

Organisk - Content og online værktøjer

Vi havde et stærkt udgangspunkt, og startede med over 100000 ord fordelt på brancher de var desværre ikke lavet ordentligt og fyldt med fejl men det var et fint spark. Jeg var fra start klar over at vi ikke ville kunne starte ud med at target stor søgeord som vikar eller rekrutteringsbureau. Men vi blev nødt til at finde nogle huller imensat vi kørte en semi hardcore linkbuilding strategi og forsøgte at presse mængden af links til kanten. Det virkede og vi har formået at skabe over 1500 besøgende organisk på de 2 måneder. 

Se vores statistik 2 måneder inde på ahrefs.

Facebook & instagram

Organisk Facebook

Organisk på Facebook har formålet været simpelt få en aktiv side folk gider at følge samt få nogle likes. Metoden var simpel 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Close Bitnami banner
Bitnami